Skip to content

Dopomóc dzieciom, jako czlonkom zespolu, uswiadomic sobie, ze sa takie same jak inni ludzie w znacznie wiekszym stopniu niz to sobie wyobrazaly

1 miesiąc ago

206 words

Dopomóc dzieciom, jako członkom zespołu, uświadomić sobie, że są takie same jak inni ludzie w znacznie większym stopniu niż to sobie wyobrażały. 3. Dopomóc dzieciom, aby się nauczyły dokonywać rozumnego wyboru przez rozważenie argumentów i faktów. 4. Dopomóc dzieciom mającym trudności matury emocjonalnej, tym, które powinnny część tych trudności przezwyciężyć w otoczeniu zespołu (najlepiej jako pomoc dla poradnictwa indywidualnego lub psychoterapii). 5. Dać dzieciom okazję do rozwijania i zrozumienia norm i wartości zespołu oraz dostosowania się do nich. 6. Zapewnić dzieciom pomoc w rozwiązywaniu osobistych problemów przez umożliwianie przedyskutowania ich w zespole. 7. Dać nauczycielowi okazję lepszego rozumienia dzieci. 8. Dostarczyć materiału i wiadomości przydatnych – przy poradach indywidualnych. 9. Dostarczyć dzieciom wiadomości, które pomogą im ustosunkować się do szkoły i jej działalności. 10. Dać dzieciom wiadomości dopo magające im w zaplanowaniu kierunku kształcenia się i zawodu. Posługiwanie się etykietką kierowanie zespołem ma zarówno plusy, jak i minusy. Z jednej strony użycie tego terminu daje do zrozumienia, Że metody i cele nauczyciela będą w jakiś sposób inne niż stosowane w tradycyjnych klasach szkolnych. [przypisy: rzeszów medycyna estetyczna, do lekarza bez ubezpieczenia, nfz szczecin przeglądarka skierowań ]

Powiązane tematy z artykułem: do lekarza bez ubezpieczenia nfz szczecin przeglądarka skierowań rzeszów medycyna estetyczna