Skip to content

Skutki usunięcia planowanego rodzicielstwa z Programu Zdrowia Kobiet w Teksasie ad

2 miesiące ago

557 words

Pobieraliśmy dane dotyczące okręgów zamieszkania kobiet z systemu kwalifikacji i fakturowania. Korzystaliśmy również z dokumentacji administracyjnej Departamentu Stanu Zdrowia w Teksasie i Planned Parenthood, aby zaklasyfikować hrabstwa jako posiadającego lub nie posiadającego dostawców powiązanych z Planowanym Rodzicielstwem na początku badania. Zgodnie z kryteriami kwalifikowalności programów wszystkie kobiety, które otrzymywały świadczenia, były podatnymi, legalnymi mieszkańcami Teksasu w wieku od 18 do 44 lat, osiągającymi dochody na poziomie 185% lub poniżej federalnego poziomu ubóstwa. Korzystając z rejestrów fakturowania, zidentyfikowaliśmy kobiety na podstawie obecności oświadczenia medycznego, które zawierało jeden lub więcej kodów aktualnej terminologii proceduralnej dla ważnej usługi planowania rodziny lub roszczenia apteki, które zawierały odpowiedni krajowy kodeks farmaceutyczny dotyczący antykoncepcji. metoda. Dla każdego kwartału skategoryzowaliśmy metody antykoncepcji w trzech grupach: długo działające odwracalne środki antykoncepcyjne (LARC, implanty antykoncepcyjne i urządzenia wewnątrzmaciczne), wstrzykiwany środek antykoncepcyjny (depot octanu medroksyprogesteronu) oraz krótkodziałające metody hormonalne (doustne pigułki antykoncepcyjne, przezskórne plastrów antykoncepcyjnych i pierścienie antykoncepcyjne). Następnie rozdzieliliśmy każdy zestaw roszczeń na te, które zostały złożone w hrabstwach, które miały spółkę zależną Planned Parenthood w 2011 r. Oraz te, które zostały złożone w okręgach bez takiego partnera w tym czasie.
Z 254 hrabstw w Teksasie tylko 23 miało kliniki powiązane z Planowanym Rodzicielstwem. Najpierw porównaliśmy grupę powiatów, które miały związek z planowaną rodzicielstwem, z tymi, które nie miały związku z liczbą kobiet w wieku od 18 do 44 lat, które miały dochody gospodarstw domowych kwalifikujące ich do programu (.185% federalnego poziomu ubóstwa), liczba porodów legalnych rezydentów objętych Medicaid oraz odsetek kobiet w wieku od 18 do 44 lat, które nie posiadały ubezpieczenia zdrowotnego. Wskaźniki te otrzymaliśmy z Ankiety Społeczności Amerykańskiej, stosując średnie 5-letnie wyśrodkowane w 2012 roku oraz z rekordów rozliczeniowych Texas Medicaid.6
Oceniliśmy również kwartalną objętość wniosków programowych dotyczących środków antykoncepcyjnych, zgodnie z metodą, dla powiatów z filiami Planned Parenthood i tych bez takich podmiotów w 16 obserwowanych kwartałach (8 przed i 8 po wykluczeniu). Wśród kobiet stosujących antykoncepcję w zastrzykach w powiatach z oddziałami Planned Parenthood i bez takich jednostek w czwartych kwartałach 2011 i 2012 r., Mierzyliśmy również odsetek kobiet, które powróciły do programu dla każdej usługi, która wróciła na czas do wstrzyknięcia, a który przeszedł poród objęty Medicaid w ciągu następnych 18 miesięcy.
Przestudiuj badanie
Instytucjonalna komisja rewizyjna na Uniwersytecie Teksańskim w Austin stwierdziła, że badanie było wyłączone z przeglądu danych osób; w związku z tym nie była wymagana żadna świadoma zgoda. Autorzy zaprojektowali badanie, a podmiot finansujący nie miał żadnej roli w analizie lub interpretacji danych, napisaniu manuskryptu lub decyzji o przesłaniu rękopisu do publikacji. Wszyscy autorzy zapewniają rękojmię i kompletność danych oraz analiz.
Analiza statystyczna
Wykorzystaliśmy metodę różnic w różnicach i nieciągłość regresji, aby porównać liczbę roszczeń dla każdej metody antykoncepcji w powiatach z oddziałami Planned Parenthood oraz w tych, którzy nie mają takich podmiotów przed i po wykluczeniu w dniu stycznia 2013 r.
[więcej w: przegladarka skierowan, wskazania do drenażu limfatycznego, choroba genetyczna definicja ]

Powiązane tematy z artykułem: choroba genetyczna definicja przegladarka skierowan wskazania do drenażu limfatycznego